Zagranica

Niemcy -Unilever powierzył budżet mediowy MindShare

Dom mediowy MindShare przejął w Niemczech budżet przeznaczony na zakup i planowanie mediów koncernu Unilever. W finałowej fazie przetargu, którego...

Dom mediowy MindShare przejął w Niemczech budżet przeznaczony na zakup i planowanie mediów koncernu Unilever. W finałowej fazie przetargu, którego zasada została określona jako “zwycięzca bierze wszystko”, MindShare pokonał Initiative Media. Do tej pory budżet ten był podzielony w identycznych proporcjach pomiędzy wspomniane powyżej domy mediowe. Jest to kolejna wygrana MindShare w przypadku Unilevera -niedawno dom ten wygrał także budżety mediowe koncernu w Chinach i w Indiach. Unilever dokonuje obecnie przeglądu swoich budżetów mediowych także w kilkunastu innych krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych. W Niemczech najważniejsze, należące do Unilevera, brandy to margaryna Rama, proszek do prania Sunil oraz mydło Rexona.