M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Euro RSCG umacnia się w Azji

Serwis Dzienny | 6 sierpnia 1999, 00:00

Euro RSCG Worldwide przejęła udziały większościowe w grupie Field Force, wiodącej organizacji zajmującej sięĘdziałaniami marketingowymi w Chinach i na Tajwanie....

Euro RSCG Worldwide przejęła udziały większościowe w grupie Field Force, wiodącej organizacji zajmującej sięĘdziałaniami marketingowymi w Chinach i na Tajwanie. Field Force stanie się częścią Euro RSCG Azja, Pacyfik. W ub.r. przychody tej grupy osiągnęły poziom 50 mln USD, a do głównych klientów zaliczają się m.in. Procter & Gamble Co., Coca-Cola Co., Intel Corp., Philips, Kraft Foods oraz Bristol-Myers Squibb Co. Euro RSCG do chwili obecnej posiada w tym regionie pięć oddziałów: w Pekinie, Szanghaju, Hongkongu, Guangzhou i na Tajwanie.