Kraj

Losy domu mediowego MediaVest zależą od wyników przetargów

Decyzja o likwidacji sieci reklamowej D'Arcy podjęta na początku października br. przez francuską Publicis Groupe ma również wpływ na przyszłość...

Decyzja o likwidacji sieci reklamowej D’Arcy podjęta na początku października br. przez francuską Publicis Groupe ma również wpływ na przyszłość domów mediowych wchodzących w skład tej grupy. Losy polskiego oddziału domu mediowego MediaVest należącego do D’Arcy w dużej mierze zależą od wyników toczących się teraz przetargów ogłoszonych przez PTC i TP SA, w których Starcom i MediaVest biorą udział wspólnie – jako Starcom MediaVest. “Głównym klientem MediaVest jest PTC – powiedział Jakub Benke, dyr. generalny Starcomu. – Jeżeli nie zdecyduje się on na przedłużenie współpracy, dalsze istnienie MediaVest nie ma wtedy większego sensu. Jeżeli jednak np. pozyskamy budżet Telekomunikacji Polskiej SA, dodatkowe osoby do jego obsługi będą niezbędne”. Benke dodaje, że w każdej z planowanych konfiguracji on będzie osobą zarządzającą Starcom MediaVest. Zapewnia jednocześnie, że Renata Wasiak, dotychczasowy dyr. zarządzający MediaVest, jako specjalista wysokiej klasy otrzyma propozycję dalszej współpracy w nowej strukturze. (AMS)