M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Procter & Gamble wprowadza purpurowy Ariel

Serwis Dzienny | 5 grudnia 2002, 00:00

Procter & Gamble wprowadza we Francji nowy rodzaj proszku do prania Ariel Style. Nowy Ariel w kolorze purpurowym przeznaczony będzie...

Procter & Gamble wprowadza we Francji nowy rodzaj proszku do prania Ariel Style. Nowy Ariel w kolorze purpurowym przeznaczony będzie do prania delikatnej odzieży oraz luksusowych ubrań. Kampania reklamowa będzie opierała się przede wszystkim na mediach elektronicznych. Kampanię przygotuje agencja reklamowa Saatchi & Saatchi z Paryża (należy do Publicis Groupe). Promocja zostanie wsparta outdoorem, prasą kobiecą oraz marketingiem bezpośrednim. Reklama będzie mówiła o dwóch nowych składnikach Ariela, które pozwalają utrzymać na bardzo długo orginalny kształt i kolor ubrań.

Czytaj więcej na temat: , , ,