Zagranica

Philips i Douwe Egberts wprowadzają markę Senseo w Niemczech

Holenderski koncern elektroniczny Philips i marketer kawy Douwe Egberts chcą wspólnie zrewolucjonizować sposób, w jaki konsumenci parzą kawę. Philips wyprodukował...

Holenderski koncern elektroniczny Philips i marketer kawy Douwe Egberts chcą wspólnie zrewolucjonizować sposób, w jaki konsumenci parzą kawę. Philips wyprodukował ekspres do kawy, w którym wykorzystuje się porcjowaną kawę w specjalnych torebeczkach bez potrzeby użycia filtra. Ten nowy system w ubiegłym roku z sukcesem wprowadzono w Holandii. Potem produkt testowano na rynku niemieckim. Pojawieniu się Senseo w niemieckich sklepach towarzyszyć będzie kampania reklamowa przygotowana przez agencję Guillaune & Duval z Brukseli, adaptowana przez hamburski oddział D’Arcy. Kampanii będzie towarzyszyć promocja w miejscach sprzedaży połączona z samplingiem. Cena ekspresu Senseo sugerowana przez producenta to ok. 70 dol. (plus ok. 3 dol. za pakiet 18 torebeczek kawy). Tradycyjny ekspres z filtrem kosztuje około 50 dol. Kawa to ulubiony napój Niemców. Z badań hamburskiej firmy Kaffeeverband wynika, że średnio niemiecki konsument wypija 160 litrów tego napoju rocznie, podczas gdy herbaty tylko 28 litrów, a wody mineralnej – 100 litrów.