Zagranica

Montreal korzysta z niestandardowych form promocji

Menedżerowie firm zagranicznych działających w kanadyjskim Montrealu są głównymi bohaterami niekonwencjonalnej kampanii promującej miasto jako doskonałe miejsce dla inwestycji. Montreal...

Menedżerowie firm zagranicznych działających w kanadyjskim Montrealu są głównymi bohaterami niekonwencjonalnej kampanii promującej miasto jako doskonałe miejsce dla inwestycji. Montreal chce przyciągnąć kapitał głównie z USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec. W e-mailach zawierających krótkie filmy wideo menedżerowie działających już w mieście firm zagranicznych zachwalają m.in. niskie koszty infrastruktury, dobrą atmosferę i wysoką jakość życia. Przesyłki powędrują do ponad 20 tys. specjalistów ds. inwestycji zagranicznych: prezesów, wiceprezesów i osób odpowiedzialnych w swoich firmach za wybór nieruchomości i miejsc działania na innych rynkach. Inicjatorem akcji jest organizacja non-profit Montreal International wspierana przez lokalny biznes i władze miasta. Kampania ma kosztować około 635 tys. dol. i oprócz wideo e-maili będzie używać bannerów internetowych i konwencjonalnego mailingu, ma trwać do lutego. Część internetowa zawiera także mechanizm wirusowy. Odbiorcy e-maili są proszeni o przesłanie innym wiadomości i dzięki temu mają szansę wygrać dwuosobową wycieczkę o wartości 3 tys. dol. na zawody Grand Prix Formuły 1. Akcję realizuje agencja LG 2 wraz z firmami National Public Relations i Corporate Affairs International.