Kraj

McCann-Erickson realizuje świąteczną kampanię dla Plus GSM

Agencja McCann-Erickson Polska przygotowała świąteczną kampanię reklamową dla firmy Polkomtel SA. Promuje ona usługę Plus GSM Sami Swoi, nawiązując do...

Agencja McCann-Erickson Polska przygotowała świąteczną kampanię reklamową dla firmy Polkomtel SA. Promuje ona usługę Plus GSM Sami Swoi, nawiązując do klimatu nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, kiedy kontakt z najbliższymi jest szczególnie ważny, informuje o możliwości skorzystania z najtańszych na rynku połączeń z trzema wybranymi osobami. Kampania rozpoczęła się 3 grudnia br. i potrwa do połowy stycznia 2003 r. Agencja przygotowała spot telewizyjny i radiowy, a także reklamę prasową, zewnętrzną i materiały BTL. Wykorzystane do kampanii media to główne stacje telewizyjne, prasa ogólnopolska i lokalna, radio ogólnopolskie i lokalne, tradycyjne tablice reklamowe o formacie 5,04×2,38 m. Dodatkowo kampania będzie wspierana akcjami z zakresu marketing services. Informacja o budżecie kampanii nie została ujawniona. (AMS)