Kraj

Grupa ubezpieczeniowa PZU rusza z promocjami świątecznymi

Agencja reklamowa D'Arcy (obecnie przekształcana w agencję G7) oraz dom mediowy Starlink przygotowały dla grupy ubezpieczeniowej PZU świąteczną kampanię reklamową....

Agencja reklamowa D’Arcy (obecnie przekształcana w agencję G7) oraz dom mediowy Starlink przygotowały dla grupy ubezpieczeniowej PZU świąteczną kampanię reklamową. “Akcja świąteczna stanowi przedłużenie komunikacji kampanii reklamowej PZU Życie SA toczącej się w tym roku pod hasłem “Znamy się”. Jednak tym razem dotyczy całej oferty grupy, obok polis na życie, również ubezpieczeń majątkowych i zabezpieczeń emerytalnych. Z badań wynika, że konsumenci postrzegają PZU jako jedną markę, nie zaś jako grupę firm” – twierdzi Dominik Kaznowski, koordynator ds. komunikacji marketingowej PZU Życie SA. Kampania będzie się toczyć wyłącznie w prasie, w blisko 30 tytułach, m.in. w magazynach kobiecych z górnej półki, magazynach dla mężczyzn, TV-guide’ach i tygodnikach społeczno-politycznych. Do tygodników “Newsweek” i “Autoświat” oraz miesięcznika “Profit” PZU po raz pierwszy dołączy insert w postaci płyty multimedialnej zawierającej zintegrowaną ofertę PZU SA, PZU Życie SA oraz PTE PZU SA. Oprócz oferty grupy znajdzie się na niej turystyczny przewodnik zimowy opracowany wspólnie z biurem turystycznym TUI, program konfigurujący dostęp do internetu w ramach usługi OnetKonekt oraz zasady konkursu promocyjnego pod tytułem “Superagent”, w którym można uczestniczyć za pomocą SMS-ów. Agencja reklamowa D’Arcy przygotowała trzy layouty reklam świątecznych (czwarty nie został jeszcze zaakceptowany). Kampania rozpocznie się w połowie grudnia br. i potrwa do końca roku. Jednocześnie agencja reklamowa Yapan przygotowała dla PZU kalendarz na rok 2003 r. Ma to być limitowana seria (ok. 1 tys. egzemplarzy) dystrybuowana wśród VIP-ów i sprzedawana na aukcjach charytatywnych. Kalendarz zawiera zdjęcia osób, których nazwiska odpowiadają nazwom poszczególnych miesięcy (pierwsza fotografia przedstawia hydrologa Zdzisława Stycznia). PZU zaplanowało organizację serii wydarzeń promocyjnych (Gdańsk, Łódź, Kraków), które towarzyszyć będą premierze kalendarza. (JP)