Agencja CB4 Promocja wygrała przetarg na obsługę budżetu firmy produkującej sprzęt turystyczny Campus. Głównym odbiorcą produktów marki Campus są młode, aktywne osoby i do nich skierowane będą wszelkie działania promocyjne. Do akcji reklamowej wykorzystane zostaną zarówno działania ATL-owe, jak i BTL-owe. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży oraz zwiększenie popytu na artykuły firmy Campus. Dodatkowym wsparciem będzie wdrożenie programu lojalnościowego skierowanego zarówno do sprzedawców, jak i konsumentów. Rozpoczęcie działań planowane jest na luty 2003 r.
Agencja CB4 Promocja uruchomiła też konkurs dla swojego dotychczasowego klienta – PPHU Zbyszko. Grupą docelową konkursu “Nagrody za bar-kody” jest młodzież w wieku 15-25 lat. Celem konkursu jest zwiększenie sprzedaży napoju Polocockta oraz wprowadzenie na rynek dwóch nowych produktów: Poloorange i Polocitro.
“Jest to jedno z działań szeroko zakrojonej kampanii marki Polocockta – mówi prezes CB4 Promocja Marcin Hejduk. – Na potrzeby tej akcji zaktualizowaliśmy stronę www.polocockta.pl, nadając jej jednocześnie nowy wygląd”. 9 grudnia ruszyła trzytygodniowa akcja w internecie z wykorzystaniem takich form reklamy jak: top layery, sky scrappery, billboardy, bannery, mailingi, linki tekstowe.
Wykorzystano w niej witryny: wp.pl, onet.pl, o2.pl, interia.pl, nuta.pl, tlen.pl, GaduGadu. Trwający od początku grudnia do końca stycznia konkurs wspiera kampania radiowa (ponad 1500 spotów 30- i 20-sekundowych: Radio RMF FM, Radio Zet i stacje lokalne) oraz zawieszki na butelkach napojów Polocockta, Poloorange i Polocitro. Inne działania wspierające to sponsoring programów: “Bar” w Polsacie, “Jaka to melodia” w TVP1, “Idol” w Polsacie.