Kraj

CB4 Promocja wygrała budżet Campusa i zorganizowała konkurs dla Zbyszka

Agencja CB4 Promocja wygrała przetarg na obsługę budżetu firmy produkującej sprzęt turystyczny Campus. Głównym odbiorcą produktów marki Campus są młode,...

Agencja CB4 Promocja wygrała przetarg na obsługę budżetu firmy produkującej sprzęt turystyczny Campus. Głównym odbiorcą produktów marki Campus są młode, aktywne osoby i do nich skierowane będą wszelkie działania promocyjne. Do akcji reklamowej wykorzystane zostaną zarówno działania ATL-owe, jak i BTL-owe. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży oraz zwiększenie popytu na artykuły firmy Campus. Dodatkowym wsparciem będzie wdrożenie programu lojalnościowego skierowanego zarówno do sprzedawców, jak i konsumentów. Rozpoczęcie działań planowane jest na luty 2003 r.

Agencja CB4 Promocja uruchomiła też konkurs dla swojego dotychczasowego klienta – PPHU Zbyszko. Grupą docelową konkursu “Nagrody za bar-kody” jest młodzież w wieku 15-25 lat. Celem konkursu jest zwiększenie sprzedaży napoju Polocockta oraz wprowadzenie na rynek dwóch nowych produktów: Poloorange i Polocitro.

“Jest to jedno z działań szeroko zakrojonej kampanii marki Polocockta – mówi prezes CB4 Promocja Marcin Hejduk. – Na potrzeby tej akcji zaktualizowaliśmy stronę www.polocockta.pl, nadając jej jednocześnie nowy wygląd”. 9 grudnia ruszyła trzytygodniowa akcja w internecie z wykorzystaniem takich form reklamy jak: top layery, sky scrappery, billboardy, bannery, mailingi, linki tekstowe.

Wykorzystano w niej witryny: wp.pl, onet.pl, o2.pl, interia.pl, nuta.pl, tlen.pl, GaduGadu. Trwający od początku grudnia do końca stycznia konkurs wspiera kampania radiowa (ponad 1500 spotów 30- i 20-sekundowych: Radio RMF FM, Radio Zet i stacje lokalne) oraz zawieszki na butelkach napojów Polocockta, Poloorange i Polocitro. Inne działania wspierające to sponsoring programów: “Bar” w Polsacie, “Jaka to melodia” w TVP1, “Idol” w Polsacie.