Kraj

Procter & Gamble promuje markę Blend-a-med na stronach Onet.pl

Portal Onet.pl przygotował specjalny serwis promujący nową akcję wybielania zębów za pomocą produktów Blend-a-med firmy Procter & Gamble. Na stronach...

Portal Onet.pl przygotował specjalny serwis promujący nową akcję wybielania zębów za pomocą produktów Blend-a-med firmy Procter & Gamble. Na stronach portalu internauci mogą zarejestrować się i wylosować bezpłatną usługę wybielania w gabinetach dentystycznych w całej Polsce za pomocą nowego środka Blend-a-med Whitestrips. Produkt nie jest dostępny w sprzedaży detalicznej. Konsumenci mają szansę skorzystać także z rejestracji za pomocą SMS-a, usługę wygrają razem 2003 osoby. Strony informujące o nowej akcji są częścią istniejącego już od sierpnia br. serwisu Onet, który powstał z myślą o promocji Blend-a-med pod hasłem “Czy masz zdrowe zęby na 7-kę”. Obecna akcja Whitestrips potrwa do końca grudnia br. (TW)