M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Psy w reklamie wspierającej debiut nowego telefonu SonyEricsson

Serwis Dzienny | 18 grudnia 2002, 00:00

Setki psów wykorzystano w paneuropejskiej kampanii reklamowej nowego telefonu Sony Ericsson T300, nazwanego The Bar. Przez sześć tygodni stada psów...

Setki psów wykorzystano w paneuropejskiej kampanii reklamowej nowego telefonu Sony Ericsson T300, nazwanego The Bar. Przez sześć tygodni stada psów ubranych w specjalnie zaprojektowane kamizelki z wizerunkiem telefonu T300 będą spacerować po głównych europejskich miastach prowadzane przez ludzi noszących podobnie obrandowane ubrania. Kampania rozpoczęła się 16 grudnia br. i odbywać się będzie w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Norwegii, Szwecji, Danii, Hiszpanii i Włoszech. Pomysł przygotowała holenderska agencja reklamowa StrawberryFrog. Jest to mała niezależna agencja specjalizująca się w obsłudze międzynarodowych klientów. Akcja uliczna jest częścią reklamowej kampanii multimedialnej promującej telefon The Bar. Psy pojawią się również w reklamach telewizyjnych, na plakatach reklamowych oraz w ramach sponsoringu radiowego i internetowego i działaniach z zakresu marketingu wirusowego.

Czytaj więcej na temat: ,