M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Leo Burnett Warszawa przygotował akcję promocyjną dla Statoil Polska

Serwis Dzienny | 18 grudnia 2002, 00:00

Z początkiem grudnia br. Statoil Polska rozpoczął nową kampanię promocyjną pod hasłem "Zakupy na świątecznym luzie". Do 8 stycznia 2003...

Z początkiem grudnia br. Statoil Polska rozpoczął nową kampanię promocyjną pod hasłem "Zakupy na świątecznym luzie". Do 8 stycznia 2003 r. klienci znajdą w ofercie wszystkich sklepów Statoil różnego rodzaju prezenty dla najbliższych. Promocji Statoil "Zakupy na świątecznym luzie" towarzyszy kampania reklamowa ATL i BTL przygotowana przez agencję Leo Burnett Warszawa. Mając na uwadze zbliżające się święta, Statoil Polska poszerzył ofertę swoich sklepów o produkty najchętniej kupowane w tym szczególnym czasie. Podczas trwania promocji "Zakupy na świątecznym luzie" w sklepie przy każdej ze stacji Statoil obok wszystkich artykułów dostępnych na co dzień klienci mogą kupić pierniki w puszce z pozytywką, bombonierki, czekoladowego Mikołaja z niespodzianką, czekolady i soki w atrakcyjnej szacie graficznej. Wśród towarów drogeryjnych konsumenci mają do wyboru zestawy kosmetyków oraz pluszowe misie i różnokolorowe zabawki. Świąteczna oferta dotyczy także piekarni Statoil. Obok wypieków oferowanych do tej pory pojawiły się paszteciki grzybowe i kapuśniaczki oraz duży bochen chleba. W asortymencie sklepu znalazły się także ozdobne papiery i torebki do opakowania zakupionych upominków, a każdy z klientów sklepu Statoil otrzyma przy kasie kartkę świąteczną gratis. Statoil Polska jest filią norweskiego koncernu Statoil. Firma działa w Polsce od 1992 r. Posiada sieć 131 stacji paliwowych w 80 miastach. W październiku br. Statoil i Preem Petroleum AB podpisały umowę dotyczącą zakupu polskiej filii szwedzkiego koncernu Preem.

Czytaj więcej na temat: , , ,