M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BSA podsumowuje akcję informacyjno-edukacyjną

Serwis Dzienny | 18 grudnia 2002, 00:00

W listopadzie br. zakończyła się kampania informacyjno-edukacyjna Business Software Alliance (BSA). Przekazem BSA zostało bezpośrednio objętych ponad 100 tys. właścicieli...

W listopadzie br. zakończyła się kampania informacyjno-edukacyjna Business Software Alliance (BSA). Przekazem BSA zostało bezpośrednio objętych ponad 100 tys. właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. W trakcie rozmów z przedstawicielami BSA przedsiębiorcy najczęściej pytali o to, co jest niezbędne do potwierdzenia legalności oprogramowania.

Policja niezależnie od akcji informacyjnej BSA na terenie całego kraju prowadziła w ramach swoich ustawowych uprawnień w listopadzie br. przeszukania mające na celu weryfikację legalności oprogramowania. Były one przeprowadzone w firmach z branż: reklamowej, samochodowej, telekomunikacyjnej oraz w sklepach komputerowych. Efektem tych działań jest likwidacja 4 kopiarni, sklepu komputerowego oraz zabezpieczenie 4 tys. nielegalnych płyt CD, 55 komputerów oraz 9 nagrywarek.

Czytaj więcej na temat: