Kraj

Starcom, PanMedia Western i MediaCom na krótkiej liście przetargu Ery

Według nieoficjalnych informacji trzy domu mediowe znalazły się na krótkiej liście przetargu na budżet mediowy marki Era (Polska Telefonia Cyfrowa),...

Według nieoficjalnych informacji trzy domu mediowe znalazły się na krótkiej liście przetargu na budżet mediowy marki Era (Polska Telefonia Cyfrowa), którego wartość szacowana jest na 120 mln zł. Domami mediowymi, które przeszły do drugiego etapu, są Starcom/MediaVest (domy te przedstawiły wspólną ofertę w tym przetargu), PanMedia Western oraz MediaCom Warszawa. Z przetargu odpadły natomiast domy mediowe Optimum Media OMD, Mediaedge:cia oraz HMS Carat Polska. Informacji tych nie potwierdził Kamil Wnuk z biura prasowego Polskiej Telefonii Cyfrowej, który powiedział, że na tym etapie firma nie przekazuje informacji na temat przebiegu przetargu. Termin zakończenia przetargu, który rozpoczął się w listopadzie br., nie został ujawniony. Wiadomo jedynie, że drugi etap, do którego dopuszczone zostały trzy domy mediowe, będzie miał charakter negocjacji. (PR)