Kraj

Agfa monitoruje sprzedaż incognito

Program aktywizacji sprzedaży w laboratoriach Agfa StarPrint rozpoczął koncern fotograficzny Agfa. Akcja, odbywająca się pod hasłem "Złoty klient Agfa", polega...

Program aktywizacji sprzedaży w laboratoriach Agfa StarPrint rozpoczął koncern fotograficzny Agfa. Akcja, odbywająca się pod hasłem “Złoty klient Agfa”, polega na anonimowych odwiedzinach pracowników firmy (udających zdezorientowanie i domagających się porad) w laboratoriach, które są przez nią licencjonowane. Sprawdzana jest w ten sposób jakość usług oraz poziom obsługi. Każdy punkt sprzedaży Agfa StarPrint będzie odwiedzany kilkakrotnie. Ponadto celem akcji jest zwiększenie świadomości roli działań promocyjnych w praktyce handlowej, utrwalenie związku usług fotolaboratoryjnych z działalnością handlową prowadzoną w punktach Agfy oraz wskazanie sprzedawcom zależności pomiędzy sprzedażą filmów a wzrostem obrotu usług fotograficznych. Powodem przeprowadzenia akcji była zbyt mała aktywność własna prowadzących laboratoria, co miało bezpośredni wpływ na ich niskie obroty. Akcję, która zakończy się w listopadzie br., przygotowała agencja In Dom Promocyjny. Budżet ATL Agfy obsługuje agencja reklamowa McCann-Erickson oraz Pożarowska i S-ka. W zakresie PR firma współpracuje także z agencją Sigma Int. (JP)