M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Vinci Polska eksperymentuje z reklamą na torbach plastikowych

Serwis Dzienny | 14 stycznia 2003, 00:00

Vinci Polska zamierza eksperymentalnie sprzedawać reklamę na torbach plastikowych w supermarketach. Jak powiedział Tomasz Szymański, dyrektor handlowy Vinci Polska, oferta...

Vinci Polska zamierza eksperymentalnie sprzedawać reklamę na torbach plastikowych w supermarketach. Jak powiedział Tomasz Szymański, dyrektor handlowy Vinci Polska, oferta firmy skierowana jest do agencji reklamowych, domów mediowych i klientów bezpośrednich. Firma na podstawie umów z sieciami supermarketów i hipermarketów będzie organizować kampanie reklamowe z wykorzystaniem siatek na zakupy jako nośnika. Właścicielami spółki Vinci Polska są: Paweł Kastory, Szymon Gutkowski i Marcin Mroszczak, współwłaściciele agencji Corporate Profiles DDB. Jak twierdzi Paweł Kastory, prezes CP DDB, eksperyment Vinci Polska z nowym medium zainicjowany przez Carrefour może, ale nie musi się udać. Carrefour na przykład nie realizował jak dotąd na innych rynkach takiej strategii. Pierwsza kampania reklamowa zrealizowana przez Vinci Polska wystartuje w marcu br., jednak Szymański nie ujawnił nazwy klienta, który zdecydował się na tę kampanię. Szymański dodaje, że kampanie z wykorzystaniem siatek na zakupy w sieci supermarketów oprócz ogólnopolskiego zasięgu mają wiele bardzo istotnych zalet. "Supermarkety sieci Carrefour są średnio miesięcznie odwiedzane przez 2 850 tys. osób, a 47 proc. z nich ma od 15 do 34 lat, 66 proc. klientów posiada wykształcenie średnie lub wyższe. Grupa 16 proc. posiada średni dochód miesięczny w wysokości 1 tys. zł na osobę, a 73 proc. z nich deklaruje, że dochody wystarczają im na codzienne wydatki" - mówi Szymański. Firma Vinci Polska po podpisaniu umów z siecią supermarketów i klientem dostarcza odpowiednią liczbę siatek z nadrukowaną reklamą bezpośrednio do supermarketów. Najniższy koszt podstawowej kampanii na 5 milionach siatek, trwającej od 10 dni do miesiąca i w zależności od tego, w jakim miesiącu jest przeprowadzana (ze względu na różne koszty dotarcia zależne od liczby klientów w danym miesiącu), wynosi 180 tys. zł. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,