Zagranica

Włoski operator telefonii komórkowej promuje serwisy dla katolików

Największy włoski operator telefonii komórkowej, firma TIM należąca do koncernu Telecom Italia, rozpoczął program marketingowy skierowany do konserwatywnych katolików. Jak...

Największy włoski operator telefonii komórkowej, firma TIM należąca do koncernu Telecom Italia, rozpoczął program marketingowy skierowany do konserwatywnych katolików. Jak podał “Advertising Age”, polega on na dostarczaniu na ich telefony komórkowe inspirujących ich religijnych przekazów. Program składa się z trzech serwisów: “Pieśń dnia”, “Modlitwa dnia” i “Święty dnia”. Możliwość korzystania z serwisów jest promowana przez koncern jako powód do rezygnacji z usług innych operatorów i skorzystania z oferty firmy TIM. Każda nowa wiadomość w ramach proponowanych serwisów jest poprzedzana czterema sygnałami, tak aby odbiorca wiedział, jakiego typu informacja została mu przesłana na telefon. Jedna z inspiracji, za które abonenci płacą 15 centów, brzmiała: “Dobry Boże! Pomóż mi dawać, nie oczekując niczego w zamian”. W serwisie świętych abonent otrzymuje krótki opis życia i twórczości jednego z patronów bieżącego dnia. Operator nie posiada jeszcze danych dotyczących tego, ilu klientów skorzystało z serwisów wprowadzonych do oferty w grudniu 2002 r.