Kraj

Nowa kampania wizerunkowa Coca-Coli ruszy w drugim kwartale br.

W drugim kwartale 2003 r. rozpocznie się w Polsce nowa kampania wizerunkowa Coca-Coli. Zmianie ulegną także opakowania: motyw bąbelków i...

W drugim kwartale 2003 r. rozpocznie się w Polsce nowa kampania wizerunkowa Coca-Coli. Zmianie ulegną także opakowania: motyw bąbelków i kapsla zostanie zastąpiony wstęgą podobną do tej, jaka już kiedyś znajdowała się w logo produktu. Jak mówi Krzysztof Jakubiak, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych Coca-Cola Poland, wraz z kampanią prawdopodobnie pojawi się także nowe hasło promujące markę, które zastąpi stosowane dotychczas “Chce się żyć”. W Stanach Zjednoczonych i Meksyku 13 stycznia br. rozpoczęła się kampania Coca-Coli pod hasłem “Real” (prawdziwa), ktora podkreśla autentyczność i niepowtarzalność marki. Elementy tej kampanii będą adaptowane na innych rynkach, także w Europie. Amerykańskie reklamy zostały przygotowane przez dwie agencje: Berlin Cameron należącą do grupy WPP oraz McCann-Erickson z grupy Interpublic Group of Cos. W Polsce obsługą marki Coca-Cola zajmuje się agencja reklamowa McCann-Erickson Polska oraz dom mediowy Universal McCann. Według monitoringu Expert Monitora wydatki reklamowe Coca-Coli w 2002 r. na swój sztandarowy produkt zamknęły się kwotą ponad 47 mln zł. (TW)