Zagranica

Carat pozyskał budżet mediowy Ting Hsin International Group w Chinach

Ting Hsin International Group, tajwański producent żywności, wybrał dom mediowy Carat należący do grupy Aegis do obsługi budżetu mediowego w...

Ting Hsin International Group, tajwański producent żywności, wybrał dom mediowy Carat należący do grupy Aegis do obsługi budżetu mediowego w Chinach. Budżet na rok 2003 jest szacowany na 55 mln dol. Marka Mr. Kon należąca do Ting Hsin jest w Chinach najbardziej znanym brandem dań instant, napojów i wyrobów piekarniczych. W przetargu mediowym brały udział domy: Dentsu, Maximize (należący do WPP Group), Universal McCann (Interpublic Group of Cos.), Optimedia Communications – część Zenith Optimedia (należący do Publicis Groupe i Cordiant Communications Group). Od strony kreacji Ting Hsin jest w Chinach obsługiwany przez kilka agencji. Ting Hsin to joint venture tajwańskiej firmy Ting Hsin Holding Corp. i japońskiej Sanyo Foods.