Kraj

Piotr Ziarkowski menedżerem marki samochodów Mini w BMW Polska

Piotr Ziarkowski, dotychczasowy account supervisor agencji reklamowej NoS/BBDO, został brand managerem marki samochodów Mini w BMW Polska. Ziarkowski będzie odpowiedzialny...

Piotr Ziarkowski, dotychczasowy account supervisor agencji reklamowej NoS/BBDO, został brand managerem marki samochodów Mini w BMW Polska. Ziarkowski będzie odpowiedzialny za wprowadzenie na polski rynek marki Mini. Nastąpi to w drugim kwartale br. Działaniami reklamowymi oraz obsługą mediową marki Mini zajmą się prawdopodonie te same agencje, które BMW Polska wybierze w przetargu na obsługę marki BMW. Przetarg na obsługę obu marek, który wkrótce się rozpocznie, będzie miał charakter dwuetapowy. Dodatkowo prawdopodobnie zostanie również wyłoniona agencja marketing services, która zajmie się organizacją działań BTL dla marki Mini. Jak powiedział Ziarkowski, narzędzia BTL będą miały niebagatelne znaczenie dla launchu marki Mini. “Można chyba powiedzieć, że marka Mini stworzy w Polsce nowy segment na rynku motoryzacyjnym – małych samochodów premium” – powiedział Ziarkowski. Markę Mini tworzą trzy modele samochodów: Mini One (90 KM), Mini Cooper (115 KM) oraz Mini Cooper S (163 KM). Wysokość budżetu marketingowego, jaki zostanie przeznaczony na wsparcie reklamowe samochodów marki Mini, nie jest jeszcze znana. “Grupą docelową marki Mini są osoby młode duchem o bardzo dobrych dochodach” – dodał Ziarkowski. Ziarkowski pracował w agencji reklamowej NoS/BBDO w 2002 r., wcześniej był senior account managerem w agencjach Ad Fabrika i Ad Fabrika FCB. Wcześniej pracował jako specjalista ds. marketingu w firmach Hyundai Polska oraz Sobiesław Zasada Centrum SA. Menedżerem komunikacji marketingowej firmy BMW Polska, która rozpoczęła działalność na początku br., jest Mikołaj Komornicki, dotychczasowy współzarządzający na stanowisku managing directora domem mediowym MindShare Polska. (PR)