Zagranica

Fundacja antynikotynowa American Legacy zmienia dom mediowy

Fundacja antynikotynowa American Legacy Foundation przenosi swój wart ponad 65 mln dol. budżet mediowy do nowej, nieujawnionej jeszcze z nazwy...

Fundacja antynikotynowa American Legacy Foundation przenosi swój wart ponad 65 mln dol. budżet mediowy do nowej, nieujawnionej jeszcze z nazwy agencji – donosi “Advertising Age”. Umowa ma być podpisana w przyszłym tygodniu, zmiany są związane z zamiarem cięcia kosztów. Do tej pory American Legacy była obsługiwana przez agencję ArnoldMPG z grupy Havas, za kreację była odpowiedzialna Arnold Worldwide Partners oraz agencja Crispin Porter Bogusky. Fundacja zamierza także dokonać przeglądu agencji kreatywnych. American Legacy powstała w 1998 r. na mocy porozumienia między stanowymi prokuratorami generalnymi a firmami tytoniowymi. Fundacja otrzyma w marcu 300 mln dol. od koncernów tytoniowych, co ma wystarczyć na prowadzenie programów edukacyjnych do 2008 r.