Zagranica

Legendarny raper Jam Master Jay upamiętniony w reklamie

Firma Cadbury Schweppes upamiętniła legendarnego rapera Jam Master Jaya - założyciela grupy Run DMC - w najnowszej kampanii reklamowej napoju...

Firma Cadbury Schweppes upamiętniła legendarnego rapera Jam Master Jaya – założyciela grupy Run DMC – w najnowszej kampanii reklamowej napoju marki Dr Pepper. Jam Master Jay został zastrzelony w październiku ub.r. w Nowym Jorku. W 30-sekundowym spocie, zrealizowanym przed tragiczną śmiercią Jam Master Jaya, inny słynny raper LL Cool J oddaje hołd zespołowi Run DMC, podkreślając wkład Jam Master Jaya w rozwój muzyki rap. John Clarke, chief advertising officer marek Dr Pepper/Seven Up w Teksasie, i muzycy z Run DMC, powiedzieli, że zdecydowali się wykorzystać film nagrany przed śmiercią Jam Master Jaya, ponieważ pokazuje rapera z najlepszej strony. Na zakończenie spotu przez kilka sekund prezentowane są zdjęcia Jam Master Jaya. “Uznaliśmy, że będzie to doskonały sposób na oddanie hołdu liderowi Run DMC” – powiedzieli na konferencji prasowej członkowie zespołu Run DMC. Najnowszy spot marki Dr Pepper jest częścią kampanii zatytułowanej “Bądź sobą”, której autorem jest agencja reklamowa Young & Rubicam Advertising. Wszystkie spoty z tej serii opierają się na takiej samej zasadzie – muzycy dziękują muzykom. W poprzednich reklamówkach gwiazda pop Anastacia wyróżniła Cindi Lauper, a Paulina Rubio oddała hołd Celii Cruz.