Kraj

"Shots Magazine" ma organizować w Polsce przegląd kreacji reklamowej

Brytyjskie pismo branżowe "Shots Magazine" chce zorganizować polską edycję pokazu najlepszych światowych prac reklamowych. W Polsce imprezę pod nazwą Shots...

Brytyjskie pismo branżowe “Shots Magazine” chce zorganizować polską edycję pokazu najlepszych światowych prac reklamowych. W Polsce imprezę pod nazwą Shots Roadshow przygotowuje firma Sugar. “Shots Roadshow to próba pokazania najbardziej kreatywnych, najciekawszych i zaskakujących reklam, jakie magazyn “Shots” prezentował na swoich łamach w ciągu ostatnich 12 lat. Tego typu imprezy organizowane są przez jego wydawcę w ramach festiwalu Cannes Lions, Evolution w Londynie i Nowym Jorku oraz AICPE w Tokio” – twierdzi Tomasz Łukasiewicz, szef firmy Sugar. Impreza jest adresowana do szefów agencji reklamowych i przedstawicieli działów kreacji agencji reklamowych oraz producentów reklam telewizyjnych. Reklamy podczas przeglądu mają być prezentowane w blokach tematycznych, przygotowanych wedle kryteriów kategorii produktowych lub aspektów sztuki filmowej (np. najlepszego aktorstwa czy wykorzystania efektów specjalnych). Polska edycja Shots Roadshow będzie miała miejsce najprawdopodobniej w marcu br. Jej organizator, firma Sugar, istnieje na polskim rynku od połowy 2002 r. Zajmuje się pośrednictwem pomiędzy międzynarodowymi i polskimi twórcami (reżyserzy, graficy i kompozytorzy) a agencjami reklamowymi i domami produkcyjnymi. Jej założyciel Tomasz Łukasiewicz pracował wcześniej jako international producer w domu produkcyjnym Albiniana w Barcelonie oraz jako broadcast producer w polskim oddziale agencji reklamowej McCann-Erickson. (JP)