Zagranica

Vitruvio Leo Burnett wygrała przetarg na obsługę Affinity

Affinity, hiszpański producent żywności dla zwierząt, wybrał agencję reklamową Vitruvio Leo Burnett (Publicis Groupe). Agencja została wybrana w przetargu, dotyczących...

Affinity, hiszpański producent żywności dla zwierząt, wybrał agencję reklamową Vitruvio Leo Burnett (Publicis Groupe). Agencja została wybrana w przetargu, dotyczących go szczegółów nie podano. Telewizyjna i prasowa kampania reklamowa ruszy w lutym br. Affinity jest częścią grupy Argolimen. W ubiegłym roku koncern przejął od Nestle i Masterfoods marki suchej karmy Advance i Brekkies. Ten ruch pozwolił Affinity uplasować się na trzecim miejscu w rankingu producentów pokarmu dla zwierząt. Affinity posiada obecnie 11 proc. udziałów w tym rynku, a jej największą konkurencją jest Nestle Purina (26 proc.) i Mars (18 proc.). Na rynku hiszpańskim Affinity posiada 32 proc. udziałów. (“Advertising Age”)