Kraj

Przetarg na budżet mediowy kampanii makaronów Malma przedłużony

Przetarg na obsługę budżetu mediowego najbliższej kampanii reklamowej makaronów marki Malma, produkowanych przez spółkę Malma SA, został przedłużony. Wysokość budżetu,...

Przetarg na obsługę budżetu mediowego najbliższej kampanii reklamowej makaronów marki Malma, produkowanych przez spółkę Malma SA, został przedłużony. Wysokość budżetu, jaki zostanie przeznaczony na trzymiesięczną reklamę telewizyjną makaronów Malma, wynosi 1,5 mln zł. Jak powiedział Andrzej Antoniak, szef produktu makaronów Malma, przedłużenie procedur przetargowych jest spowodowane zmianą briefu kampanii. “Postanowiliśmy między innymi zmienić długości spotów z 30- i 10-sekundowych na 20- i 10-sekundowe” – powiedział Antoniak. Obecnie rozmowy prowadzone są z sześcioma domami mediowymi, których nazwy nie zostały ujanwione. Początkowo do przetargu zaproszono osiem domów mediowych. Odrzucono oferty domów mediowych Media Group i Optimum Media OMD. Według Antoniaka rozstrzygnięcie przetargu powinno nastąpić w tym tygodniu. Telewizyjna kampania reklamowa, w której zostanie wykorzystany zeszłoroczny spot reklamowy makaronów marki Malma z udziałem Sophii Loren, ruszy prawdopodobnie w połowie lutego br. (PR)