Kraj

Metsa Tissue Sales zamknęła short-listę agencji reklamowych

Firma Metsa Tissue Sales ogłosiła przetarg na obsługę full service budżetu reklamowego produkowanych przez nią papierów higienicznych Mola. Rozstrzygnięcie przetargu...

Firma Metsa Tissue Sales ogłosiła przetarg na obsługę full service budżetu reklamowego produkowanych przez nią papierów higienicznych Mola. Rozstrzygnięcie przetargu ma nastąpić do końca lutego br. Na zamkniętej short-liście pozostały trzy agencje reklamowe, ale firma nie podaje ich nazw ani tego, czy jest wśród nich aktualnie obsługująca budżet reklamowy agencja Seven Advertising. Robert Wieczorek, dyrektor marketingu w firmie Metsa Tissue Sales, mówi, że kontrakt z agencją zostanie podpisany przynajmniej na rok. W 2002 r. firma wydała na reklamę swoich papierów toaletowych 1,38 mln zł. Produkty te były reklamowane jedynie w telewizji (dane: Expert Monitor). Oprócz papierów toaletowych firma produkuje także ręczniki kuchenne, chusteczki higieniczne i chusteczki kosmetyczne. (PU)