Kraj

Pilot Media rozpoczyna kampanię reklamową i współpracę z RMF FM

Firma Pilot Media, która 10 lutego br. uruchomi trzy projekty mediowe: tygodnik "Pilot Telewizyjny", kanał telewizyjny TV Pilot i serwis...

Firma Pilot Media, która 10 lutego br. uruchomi trzy projekty mediowe: tygodnik “Pilot Telewizyjny”, kanał telewizyjny TV Pilot i serwis internetowy poświęcony telewizji www.pilottv.pl, rozpoczyna kampanię reklamową. Start działań marketingowych zaplanowano na 9 lutego. Kampania potrwa 7 tygodni. Strategię i kreację przygotowała agencja Mat Advertising, a media zaplanował i zakupił dom mediowy PanMedia Western. Spoty reklamowe Pilot Media wyprodukowała we własnym zakresie. Głównym medium kampanii będzie telewizja – przede wszystkim Polsat i TVN oraz wybrane kanały tematyczne. Kampania obejmie też tytuły prasowe: “Gazetę Wyborczą”, “Rzeczpospolitą”, “Newsweek Polska” i “Wprost”, oraz nośniki reklamy zewnętrznej należące do Town & City. “Spoty pojawią się również w Radiu RMF FM. Finalizujemy też rozmowy z Eską i Radiostacją” – powiedział Konrad Mroczek, dyrektor marketingu i sprzedaży Pilot Media. Działania wspierane są reklamą w internecie w portalu Onet.pl. Wysokości budżetu kampanii nie ujawniono. Jednocześnie kierownictwo spółki Pilot Media poinformowało o podpisaniu umowy z Radiem RMF FM dotyczącej zamieszczania serwisów informacyjnych tej radiostacji na antenie TV Pilot. Przedstawiciele obu firm odmówili informacji na temat warunków finansowych tej umowy. “W czasie emitowania serwisu informacyjnego RMF FM na ekranie naszej stacji pojawiać się będzie widok studia radiowego oraz sylwetka dziennikarza czytającego newsy. Szczegóły naszej współpracy są obecnie w fazie ustaleń końcowych” – powiedział Bogusław Zięba, wiceprezes Pilot Media. (MB, PM)