Kraj

Firma public relations Sigma Int. powiększa zespół konsultantów

Do zespołu firmy Sigmy Int. zajmującej się świadczeniem usług z zakresu public relations dołączyli byli pracownicy agencji Burson-Marsteller i Weber...

Do zespołu firmy Sigmy Int. zajmującej się świadczeniem usług z zakresu public relations dołączyli byli pracownicy agencji Burson-Marsteller i Weber Shandwick. Zatrudniono cztery osoby: Dorotę Pilot, Katarzynę Giedrojć, Piotra Kabałę i Martę Stachowską. Dorota Pilot objęła funkcję key account directora, ma dwuletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej w “Gazecie Wyborczej” oraz ośmioletnie w PR, głównie w warszawskim biurze agencji Burson-Marsteller. Była odpowiedzialna za współpracę z mediami oraz komunikację korporacyjną w kilku złożonych projektach finansowo-giełdowych. Pracowała m.in. dla takich klientów jak Unilever, Philip Morris i Nestlé. Ostatnio była zatrudniona w firmie marketingu precyzyjnego Claritas Polska na stanowisku communication and corporate affairs managera. Katarzyna Giedrojć została special events managerem. W latach 1996-2001 pracowała w warszawskim biurze agencji Burson-Marsteller, gdzie zajmowała się organizacją wydarzeń dla takich klientów jak Unilever, Philip Morris, Citibank, Visa International i Inteligo. Od roku współpracowała z Sigmą przy różnych projektach, obecnie dołączyła do zespołu zajmującego się organizacją wydarzeń specjalnych dla klientów agencji. Piotr Kabała objął stanowisko account managera. W latach 1995-1998 pracował w firmie Hewlett-Packard, a następnie – aż do chwili zamknięcia jej warszawskiego biura w 2001 r. – w agencji Burson-Marsteller. Jego doświadczenie obejmuje także pracę w agencjach PR Feedback/Hill & Knowlton i PRisma Communications (McCann-Erickson Worldgroup) oraz obsługę takich klientów jak Unilever, Danone, Nestlé czy Discovery Networks Europe. Marta Stachowska została account executive. W latach 2001-2002 była zatrudniona w Weber Shandwick – GJW Public Affairs w Londynie, gdzie uczestniczyła m.in. w kampaniach public affairs dla Labour Party i merostwa Londynu. Wcześniej prowadziła działania PR i Public Affairs związane z wyborami do Sejmu RP w 2001 r. W Sigmie dołączyła do Zespołu Public Affairs, który obecnie pracuje dla czterech klientów, zajmując się monitoringiem ich otoczenia makroekonomicznego i politycznego, w tym procesów legislacyjnych, a także udziałem w polskim życiu publicznym i kontaktami ze środowiskami biznesowymi. (JP)