Kraj

DD Media wprowadza na rynek nowy magazyn "Dzień dobry TRENDY"

Na 7 marca br. planowane jest wydanie pierwszego numeru kwartalnika "Dzień dobry TRENDY". Magazyn będzie się różnił od dotychczasowych kolorowych...

Na 7 marca br. planowane jest wydanie pierwszego numeru kwartalnika “Dzień dobry TRENDY”. Magazyn będzie się różnił od dotychczasowych kolorowych dodatków do gazety “Dzień dobry” nie tylko tytułem, ale także zawartością i nowoczesną szatą graficzną. “Pilotażowy projekt “Dzień dobry szkoło” oraz świąteczny magazyn “Dzień dobry małe przyjemności” okazały się sukcesem i zostały pozytywnie przyjęte zarówno przez czytelników gazety, jak i reklamodawców. Dlatego zdecydowaliśmy się pójść za ciosem i odtąd co kwartał, zamiast kolorowych dodatków czytelnicy “Dzień dobry” otrzymają nowe pismo. Już teraz możemy zapowiedzieć, że nowy tytuł będzie ewoluował, tak by w przyszłości ukazywać się w cyklu dwumiesięcznym” – powiedział Marcin Gerc, dyrektor marketingu w spółce DD Media. Szatę graficzną kwartalnika opracował Marek Knap (twórca layoutu m.in. magazynów “Maxim”, “Marie Claire”, “Press”) oraz Marek Trojanowski (pracował przy “Żaglach” i “Pilot TV”). “Dzień dobry TRENDY” będą miały format A4 i objętość 32 strony. Nakład pisma wyniesie 300 tysięcy egzemplarzy, każdy numer będzie foliowany. Magazyn będzie dystrybuowany do specjalnie w tym celu wyselekcjonowanej grupy czytelników gazety “Dzień dobry”.