Kraj

Kampania i konkurs na jubileusz Centrum Handlowego "Klif" w Warszawie

Warszawskie Centrum Handlowe "Klif" przygotowało dla klientów konkurs z okazji jubileuszu czterech lat istnienia. Każdy konsument, który między 3 lutego...

Warszawskie Centrum Handlowe “Klif” przygotowało dla klientów konkurs z okazji jubileuszu czterech lat istnienia. Każdy konsument, który między 3 lutego br. a 1 marca br. zrobi w Klifie zakupy za minimum 300 złotych, otrzymuje kupon konkursowy, który po wypełnieniu powinien wrzucić do specjalnej urny. W konkursie można wygrać trzydziestometrowe mieszkanie na warszawskich Skoroszach na nowoczesnym osiedlu Tęczowy Park. Rynkowa wartość tego mieszkania to ponad 100 tysięcy złotych. W konkursie bierze udział także firma Euro (która ufundowała lodówkę marki Whirlpool), Duka (porcelanowy serwis obiadowy) oraz Kappahl i Olimpia (bony zakupowe, każdy o wartości 1000 złotych). Finał konkursu odbędzie się podczas uroczystej imprezy urodzinowej 1 marca br. Radio Pogoda 100,1 FM jest patronem medialnym urodzin Klifa. Dla ich uczczenia radio wspólnie ze sklepem wyda Urodzinową Płytę ze Złotymi Przebojami i będzie ją rozdawać na swojej antenie przez dwa tygodnie: od 10 do 23 lutego br. Konkurs wspierany jest także kampanią reklamową. Wykorzystano w niej prasę (ogłoszenia na stołecznych stronach “Gazety Wyborczej”), outdoor (dwutygodniowa kampania billboardowa) i radio (spoty reklamowe w Radiu Kolor i Radiu Pogoda). Kampanie billboardową i prasową przygotowała wewnętrzna agencja – Agencja Reklamowa “Klif”. Pomysłodawcą i osobą koordynującą wszelkie prace była Bogda Korolczuk – dyrektor zarządzający Centrum Handlowego “Klif” (WCH Klif). Sklepy Klifa przygotowały na tę okazję również specjalne oferty cenowe.