Kraj

W sieci Q-net reklamowana jest witryna Pora.pl

Rozpoczęła się kampania promująca stronę www.pora.pl. Kampania realizowana jest na MTV, E-drinks, SuperSMS, Ubezpieczony.pl i innych stronach współpracujących z siecią...

Rozpoczęła się kampania promująca stronę www.pora.pl. Kampania realizowana jest na MTV, E-drinks, SuperSMS, Ubezpieczony.pl i innych stronach współpracujących z siecią Q-Net. Pora.pl to magazyn kultury miejskiej, a przede wszystkim serwis rozrywkowy traktujący o najważniejszych wydarzeniach w głównych miastach w Polsce. Oprócz informacji o filmach, muzyce, wystawach znajduje się tu też olbrzymia baza danych lokali gastronomicznych wraz ze zdjęciami i dokładnym menu niektórych restauracji. Forma serwisu jest dyktowana jego grupą docelową – jest nowoczesna i alternatywna, ponieważ taka jest młodzież. Zaprezentowane w sposób niekonwencjonalny informacje przyciągną uwagę tych, którzy chcą wiedzieć “co, gdzie, kiedy” w świecie kultury i rozrywki. Kampania promująca stronę www.pora.pl wykorzystuje takie formy kreacji jak billboard, skyscraper, a także te bardziej agresywne – pop-under i TopLayer. Wszystkie kreacje są emitowane z ograniczeniem częstotliwości. “Agresywne formy reklamy mogą być odbierane dwuznacznie. Z jednej strony są irytujące, z drugiej jednak – gwarantują bardzo wysoki CTR. Myślę, że w przypadku potencjalnych odbiorców serwisu Pora.pl wybór odważnej kampanii jest uzasadniony. Jego zadaniem jest przyciągnąć uwagę aktywnych w aktywny sposób” – mówi Konrad Batory, odpowiedzialny za rozwój Q-net.com.pl. Bannery i inne formy reklamy internetowej promujące Pora.pl przedstawiają animowaną postać pielęgniarki zjadającejÉ pora. Całości dopełnia hasło: “Gdzie dziś pójdziesz? Co dziś zjesz? Wybierz miasto, sprawdź, co dają. Pora.pl – portal kultury miejskiej”. Kolorystyka nośników przekazu w kampanii Pora.pl dopełnia całości. Są to głównie kolory kontrastowe: na czerwonym tle wyraźnie odznacza się biała postać. Q-net.com.pl współpracuje z ponad sześćdziesięcioma witrynami internetowymi, wśród nich znajdują się witryny z następujących kategorii: biznes, finanse, ubezpieczenia, rozrywka, e-commerce, GSM, Informacje, TV, film, muzyka, podróże, odkrycia, technologie oraz motoryzacja. Właścicielem Q-net jest firma ClickAd Sp. z o.o. – broker reklamy internetowej, który zajmuje się obsługą kampanii reklamowych w internecie.