Kraj

Phoenix Media rozpoczyna kampanię na rzecz reklamy zewnętrznej

Firma Phoenix Media, zajmująca się organizacją i realizacją kampanii reklamy zewnętrznej, zamierza rozpocząć akcję promocyjną na rzecz tego medium. "Chcemy...

Firma Phoenix Media, zajmująca się organizacją i realizacją kampanii reklamy zewnętrznej, zamierza rozpocząć akcję promocyjną na rzecz tego medium. “Chcemy w trakcie naszych działań wskazać na wszystkie aspekty związane z korzystaniem w media miksie z reklamy zewnętrznej, zwracając uwagę m.in. na jej relacje wobec innych mediów reklamowych” – mówi Wilhelm Rożewski, dyrektor generalny Phoenix Media. W kampanii, której adresatem będą domy mediowe, agencje reklamowe oraz reklamodawcy, wykorzystana zostanie poczta elektroniczna i tradycyjna. Raz w miesiącu Phoenix Media zamierza rozsyłać tą drogą biuletyn informacyjny, w których obok analizy informacji o reklamie zewnętrznej (tj. koszty dotarcia czy selekcja grup docelowych) znajdą się także ogólne dane dotyczące konsumpcji mediów reklamowych przez ich odbiorców. Pierwszy mailing w organizowanej przez Phoenix Media akcji ma się odbyć w kwietniu br. Phoenix Media działa na polskim rynku od grudnia 2001 r. Spółka powstała na bazie zespołu menedżerów i pracowników brokera reklamy zewnętrznej Portland Polska, polskiego oddziału sieci Portland należącej do grupy WPP. W 2001 r. sieć ta zdecydowała się wycofać z rynku polskiego. (JP)