Kraj

Joanna Brodzik będzie promowała "Glamoura"

Aktorka Joanna Brodzik będzie reklamowała nowy tytuł wydawnictwa Gruner + Jahr Polska (G+J Polska) - "Glamour". Kampania ruszy pod koniec...

Aktorka Joanna Brodzik będzie reklamowała nowy tytuł wydawnictwa Gruner + Jahr Polska (G+J Polska) – “Glamour”. Kampania ruszy pod koniec marca br. Strategię i kreację przygotował wewnętrzny dział wydawnictwa. Reżyserem spotu telewizyjnego jest Piotr Wojtowicz. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Kampania będzie prowadzona w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), radiu, prasie (własne tytuły G+J), kinie i outdoorze. W planach są również akcje eventowe. Hasłem kampanii będzie “Nie ma ideału, ale jest “Glamour””. Katarzyna Opalska, dyrektor wydawniczy “Glamoura” w G+J Polska, nie podała wysokości budżetu reklamowego. Kampania pierwszego numeru magazynu potrwa prawdopodobnie kilka tygodni. (JD)