Zagranica

W 2002 r. nieznacznie spadły zyski Publicis Groupe

Publicis Groupe przedstawiła wyniki finansowe za rok 2002, czyli za rok, w którym włączono do tej sieci Bcom3 Group. Francuska...

Publicis Groupe przedstawiła wyniki finansowe za rok 2002, czyli za rok, w którym włączono do tej sieci Bcom3 Group. Francuska firma reklamowa, do której należą m.in. Saatchi & Saatchi i Fallon Worldwide, zanotowała zyski na poziomie 162,4 mln dol., czyli o 2,6 proc. mniej niż przed rokiem. Łączne wyniki finansowe Publicis i Bcom3 za okres ubiegłego roku od połączenia obu firm (24 września 2002 r.) wskazują, że teraz Publicis to czwarty największy holding reklamowy. Publicis raportował wcześniej 3,14 mld dol. przychodów za ub.r., co oznaczało 20,2 proc. wzrostu w stosunku do roku poprzedniego – głównie dzięki włączeniu wyników Bcom3. Przychody samej grupy Publicis (bez Bcom3) wyniosły 2,54 mld dol., oznacza to 2,8-proc. spadek. (“Advertising Age”)