Kraj

Budżet dziennika "Życie Warszawy" przechodzi z Tuby do Paralotnej

Agencja reklamowa Paralotna zdobyła budżet strategiczno-kreatywny warszawskiego dziennika "Życie Warszawy" należącego do wydawnictwa Dom Prasowy Sp. z o.o. Od sierpnia...

Agencja reklamowa Paralotna zdobyła budżet strategiczno-kreatywny warszawskiego dziennika “Życie Warszawy” należącego do wydawnictwa Dom Prasowy Sp. z o.o. Od sierpnia ub.r. wydawca współpracował w zakresie obsługi reklamowej z agencją Tuba. Zmiana w obsłudze odbyła się bez przetargu. Paralotna zajęła drugie miejsce w ubiegłorocznym przetargu reklamowym “Życia Warszawy” wygranym przez Tubę. Jak twierdzi Mariusz Krawczak, dyrektor marketingu “Życia Warszawy”, wydawca rozstał się z agencją reklamową Tuba, ponieważ szukał możliwości innego spojrzenia na promocję “Życia Warszawy” i nowych pomysłów reklamowych. “Strategia na najbliższy rok zakłada silniejsze niż dotychczas działania dotyczące promocji sprzedaży” – mówi Krawczak. Wysokość budżetu, jaki Dom Prasowy zamierza przeznaczyć na wsparcie marketingowe “Życia Warszawy” w 2003 r., nie została ujanwiona. Obsługą budżetu mediowego gazety zajmuje się dom mediowy Mediaedge:cia. Czytelnictwo “Życia Warszawy” w okresie styczeń-luty 2003 r. wynosiło w województwie warszawskim 5,9 proc., podczas gdy w takim samym okresie 2002 r. – 6,4 proc. (wskaźnik CCS, PBC General SMG/KRC Millward Brown Company). (PR)