Kraj

Browar Belgia planuje kampanię nowego piwa Gingers

Browar Belgia planuje kampanię reklamową wprowadzanego właśnie na rynek piwa o smaku imbirowym Gingers. Kreacyjnie przygotuje ją agencja reklamowa Gruppa...

Browar Belgia planuje kampanię reklamową wprowadzanego właśnie na rynek piwa o smaku imbirowym Gingers. Kreacyjnie przygotuje ją agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy MindShare Polska. “Kampania będzie skierowana do osób o średnich zarobkach, mieszkających w miastach” – mówi Dirk Aarts, marketing manager w Browarze Belgia. Działania reklamowe rozpoczną się w połowie kwietnia br. i potrwają przez miesiące letnie. Celem kampanii jest przede wszystkim zachęcenie konsumentów do spróbowania nowego produktu. Kampania będzie miała miejsce w telewizji i prasie. Kampania prasowa wystartuje po sprawdzeniu pierwszych wyników kampanii telewizyjnej. Browar nie podaje jeszcze, jakie stacje telewizyjne i tytuły prasowe zostaną wykorzystane w kampanii. Najprawdopodobniej kampania będzie miała miejsce w obydwu programach telewizji publicznej. “Wciąż obowiązująca przed zmianami Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi czyni radio i reklamę na nośnikach reklamy zewnętrznej niezbyt atrakcyjną dla wprowadzania nowego produktu na rynek” – mówi Dirk Aarts. Jak na razie browar nie planuje żadnych działań z zakresu marketing services poza promocjami cenowymi. Piwo Gingers będzie dostępne w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 l. W detalu butelka Gingers będzie kosztowała od 2,2 zł do 2,7 zł brutto, natomiast puszka od 2,5 zł do 2,9 zł brutto. (PU)