M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lowe GGK i PanMedia Western będą obsługiwać budżet Statoil

Serwis Dzienny | 20 marca 2003, 00:00

Agencja reklamowa Lowe GGK wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego w zakresie ATL i BTL Statoil Polska w 2003 r....

Agencja reklamowa Lowe GGK wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego w zakresie ATL i BTL Statoil Polska w 2003 r. Według Agnieszki Brukszo, dyrektora marketingu Statoil, budżet reklamowy Statoil Polska w 2003 r. wynosi ok. 20 mln zł, z czego ok. 7,7 mln zł przeznaczone jest na zakup mediów. W przetargu poza Lowe GGK uczestniczyły jeszcze 4 inne agencje: Leo Burnett Warszawa (która do tej pory obsługiwała budżet reklamowy Statoil) oraz Ad Fabrika FCB, Corporate Profiles DDB i Upstairs Young & Rubicam. Budżet mediowy tej firmy trafił do domu mediowego PanMedia Western (do tej pory był on obsługiwany przez dom mediowy Starlink). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,