M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Na początku kwietnia ruszy kampania Polskich Książek Telefonicznych

Serwis Dzienny | 21 marca 2003, 00:00

Na początku kwietnia br. rozpocznie się kampania reklamowa Polskich Książek Telefonicznych. Kampania będzie prowadzona w kwietniu i w maju pod...

Na początku kwietnia br. rozpocznie się kampania reklamowa Polskich Książek Telefonicznych. Kampania będzie prowadzona w kwietniu i w maju pod hasłem "Informacje z pierwszej ręki". Strategię i kreację działań przygotowała agencja reklamowa Nader Advertising. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się firma Polskie Książki Telefoniczne we własnym zakresie. W kampanii wykorzystane będą trzy ogólnopolskie stacje radiowe (Radio Zet, RMF FM i PR Program 3) oraz kilkanaście tytułów prasowych (m.in. "Newsweek Polska", "Wprost", "Polityka" i "Rzeczpospolita"). Kampanię uzupełnią reklamy w lokalnych stacjach radiowych i lokalnych tytułach prasowych. Działania będą uzupełnione reklamą zewnętrzną. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki oraz podniesienie świadomości produktów oferowanych przez firmę - książki telefonicznej, strony internetowej i usługi SMS Info. "Nasza agencja oparła kreację na czytelnych analogiach. Konsekwentnie wykorzystaliśmy kolory korporacyjne Polskich Książek Telefonicznych. W naszej propozycji kreacyjnej odnieśliśmy się do produktów codziennego użytku" - mówi Artur Kowczego, dyrektor kreatywny Nader Advertising. Budżet kampanii nie został ujawniony. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,