M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hochland wprowadza na rynek nowy ser pleśniowy

Serwis Dzienny | 21 marca 2003, 00:00

Firma Hochland Polska od przyszłego tygodnia wprowadza do sprzedaży pod marką Valbon nowy rodzaj sera pleśniowego z zielonym pieprzem. Launchowi...

Firma Hochland Polska od przyszłego tygodnia wprowadza do sprzedaży pod marką Valbon nowy rodzaj sera pleśniowego z zielonym pieprzem. Launchowi nowego produktu będzie towarzyszyć kampania reklamowa marki serów Valbon, która potrwa do połowy kwietnia i obejmie: telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem, Polsat, TV4, Animal Planet i Discovery), reklamę w kinach (umowy z dystrybutorami: RMB, New Age Media, Best - kina w całej Polsce - np. Panorama, Multikino, Kinopolis) oraz reklamy w prasie handlowej ("Detal Dziś", "Supermarket News", "Poradnik Handlowca", "Handel"). Spot reklamowy przygotował Stephan Ebert (koncept i reżyseria), zaś planowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann. Według Jacka Wyrzykiewicza, PR & trade marketing managera w Hochland Polska, wprowadzenie nowego smaku Valbon z zielonym pieprzem to odpowiedź firmy na rosnące zainteresowanie konsumentów i szybki rozwój rynku serów pleśniowych z dodatkami. Na tym rynku Hochland konkuruje m.in. z firmą Toska (marki: Sekret Mnicha i Geramont) i Mleczarnią Turek (marka serów Turek). Obie te firmy należą do francuskiej Grupy Bongrain, a ich marki obsługuje reklamowo agencja AdFabrika FCB. Na tym rynku działa również firma Celia Polska (marka serów Napoleon), która obsługiwana jest przez agencję reklamową NoS/BBDO. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,