M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Awanse w agencji public relations Gravis PR

Serwis Dzienny | 21 marca 2003, 00:00

Andrzej Godewski został dyrektorem ds. mediów, a Katarzyna Anyżewska-Sak menedżerem Gravis PR. Andrzej Godewski z wykształcenia jest dziennikarzem. Przez kilka...

Andrzej Godewski został dyrektorem ds. mediów, a Katarzyna Anyżewska-Sak menedżerem Gravis PR. Andrzej Godewski z wykształcenia jest dziennikarzem. Przez kilka lat pracował w tygodniku "Wprost" i w "Życiu Warszawy". Public relations zajmuje się od sześciu lat. Przez cztery lata był menedżerem działu mediów w Burson-Marsteller Poland. Katarzyna Anyżewska-Sak zawodowo zajmuje się public relations od czterech lat. Wcześniej pracowała w dziale korporacyjnym Burson-Marsteller Poland i w Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową. Z wykształcenia jest ekonomistką. Agencja Gravis PR powstała w marcu 2001 roku, po tym jak agencja Burson-Marsteller zamknęła swoje biuro w Warszawie. Gravis PR jest wyłącznym przedstawicielem (exclusive affiliate representative) sieci Burson-Marsteller w Polsce. Niedawno Gravis PR nawiązał współpracę z Sudler & Hennessey, globalną agencją wyspecjalizowaną w komunikacji medycznej. Kluczowymi klientami Gravis PR są m.in.: Danone, Bank Pekao SA, Philip Morris Polska SA, British-American Tobacco Polska SA, SAP Polska i Boehringer Ingelheim. Razem z personelem administracyjnym agencja zatrudnia 12 osób. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,