Kraj

Nissan Poland zdecydował się na przedłużenie kampanii Almery

Koncern Nissan Poland zdecydował się na przedłużenie kampanii reklamowej modeli Almera i Almera Tino, która przebiega w prasie i na...

Koncern Nissan Poland zdecydował się na przedłużenie kampanii reklamowej modeli Almera i Almera Tino, która przebiega w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej (pisaliśmy o niej w DS “MMP” 4 marca br.). Kampania została przygotowana kreacyjnie przez agencję reklamową Corporate Profiles DDB, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Te same firmy zajęły się także kontynuacją kampanii. “Przekaz promocyjny pozostaje bez zmian, jako że klienci pozytywnie odbierają przygotowaną promocję” – mówi Jarosław Jędrzejewski, specjalista ds. reklamy i promocji w Nissan Poland. Kampania będzie teraz przez dwa tygodnie kontynuowana w stacjach radiowych: Radio Zet, Program I PR (PR1) i Program III PR (PR3). Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o ofercie promocyjnej związanej z zakupem modeli Almera i Almera Tino (pakiet akcesoriów gratis, promocyjna oferta kredytowa, promocyjna oferta leasingowa – do wyboru 1 element). Nissan Poland wydał w 2002 r. na reklamę ok. 17 mln zł, z czego ok. 3,8 mln zł na telewizję, 2,8 mln zł na radio, 6,4 mln zł na gazety i 3,7 mln zł na magazyny (dane: Expert Monitor). (PU)