M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Instytut Monitorowania Mediów wprowadza nowy serwis

Serwis Dzienny | 26 marca 2003, 00:00

Od początku kwietnia Instytut Monitorowania Mediów wprowadza nową usługę, jaką jest dystrybucja reklam telewizyjnych z kilkunastu krajów. Jest ona skierowana...

Od początku kwietnia Instytut Monitorowania Mediów wprowadza nową usługę, jaką jest dystrybucja reklam telewizyjnych z kilkunastu krajów. Jest ona skierowana głównie do działów kreacji agencji reklamowych. Nowy serwis wprowadzony przez Instytut Monitorowania Mediów pozwoli na cykliczne i kompleksowe zapoznanie się z najciekawszymi kreacjami reklamowymi, jakie ukazały się w ostatnim miesiącu we Francji, Włoszech, Niemczech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, USA, RPA, Japonii, Brazylii, Tajwanie, Tajlandii, Malezji i Korei Płd. Instytut Monitorowania Mediów powstał w Warszawie na początku 1999 r. Obecnie zatrudnia ponad 60 osób. Obsługuje m.in. agencje public relations, firmy z branż: finansowej, IT, motoryzacyjnej, farmaceutycznej, chemicznej, spożywczej, budowlanej, paliwowej, a także instytucje centralne i rządowe. Od 2002 r. Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP - organizacji zrzeszającej ponad 80 firm monitorujących media z kilkudziesięciu krajów.

Czytaj więcej na temat: ,