M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Do agencji ITBC Communication dołączyli nowi udziałowcy

Serwis Dzienny | 26 marca 2003, 00:00

Grono udziałowców agencji public relations ITBC Communication, specjalizującej się w obsłudze firm teleinformatycznych i finansowych, poszerzone zostało o dwie nowe...

Grono udziałowców agencji public relations ITBC Communication, specjalizującej się w obsłudze firm teleinformatycznych i finansowych, poszerzone zostało o dwie nowe osoby: Barbarę Czerniawską (nabywcę 20 udziałów, czyli 10 proc. kapitału) i Beatę Pogorzelską (nabywcę 12 udziałów, czyli 6 proc kapitału). Barbara Czerniawska, account director w ITBC Communication, pełni funkcję szefa działu obsługi klienta. Ukończyła polonistykę na UW, poszerzając główny kierunek o wybrane zagadnienia z historii sztuki. Public relations zajmuje się od 1995 r. Brała udział m.in. w obsłudze Programu Powszechnej Prywatyzacji (pracując w dziale PR agencji Corporate Profiles) oraz w pracach zespołu ds. zarządzania sytuacją kryzysową stworzonego w 1997 r. dla firmy Stomil Olsztyn przez Compress SA. Pracowała w działach PR Pioneer PPTFI SA oraz Pioneer PTE SA, gdzie pełniła funkcję rzecznika prasowego. W ITBC Communication pracuje od maja 2000 r. Beata Pogorzelska jest absolwentką dziennikarstwa oraz Centrum Europejskiego (specjalizacja: integracja europejska) na UW. Od czerwca 1996 do kwietnia 1997 r. pracowała w wydawnictwie Laborpress (obecnie Migut Media SA), brała czynny udział we wprowadzaniu na rynek "Teleinfo" - nowego wówczas pisma poświęconego branży IT. W latach 1997-2001 kierowała działaniami PR w firmie AB SA, będącej jednym z liderów w branży dystrybucyjnej na rynku IT. W ITBC Communication pracuje od maja 2001 r., obecnie pełni funkcję account managera. Jej zespół obsługuje m.in. firmy Veritas Software, Comp SA, Mercury Interactive. Umożliwienie nabycia udziałów i włączenie kluczowych pracowników do struktur kapitałowych firmy jest elementem programu wprowadzonego w ITBC Communication pod koniec 2002 r. Procent udziałów nabytych przez pracowników nie jest ostateczny, możliwe jest także powiększenie liczby udziałowców w najbliższej przyszłości. ITBC Communiation jest agencją public relations typu full service działającą na rynku od początku 1999 r. Firma specjalizuje się w obsłudze firm z branży teleinformatycznej oraz finansowej. Obecnie agencja obsługuje 7 firm w ramach stałych umów, ponadto z kilkoma współpracuje na zasadzie odrębnych projektów. ITBC Communication zatrudnia 12 osób, a jej przychody wyniosły w 2002 r. ponad 2,15 mln zł. Od czerwca 2001 r. firma jest członkiem Związku Firm Public Relations.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,