Kraj

Ferrero przesuwa budżet reklamowy marki Tic-Tac do Publicis

Agencja reklamowa Publicis rozpocznie obsługę budżetu marki Tic-Tac (producent: Ferrero) na wszystkich rynkach Europy Środkowej i Wschodniej (w sumie 12...

Agencja reklamowa Publicis rozpocznie obsługę budżetu marki Tic-Tac (producent: Ferrero) na wszystkich rynkach Europy Środkowej i Wschodniej (w sumie 12 krajów). W tym tygodniu została podpisana w tej sprawie roczna umowa. Podstawy działań marketingowych dla tej marki będą opracowywane w Polsce, w mniejszym stopniu również na Węgrzech i w Czechach. Przygotowane w Polsce projekty będą potem adaptowane na wszystkich pozostałych rynkach. Do tej pory Ferrero współpracowało z agencjami reklamowymi w zakresie obsługi marki Tic-Tac na zasadzie projektowej (w Polsce m.in. z TBWAWarszawa). Jak powiedział Tomasz Pawlikowski, dyr. regionalny Publicis na Europę Środkową i Bałkany, a także prezes polskiego oddziału sieci, jest to pierwsza wygrana agencji po wprowadzeniu w życie nowego systemu pracy o nazwie Holistyczne Odróżnienie. Łączy on w sobie wszystkie dyscypliny marketingowe, jakich praca nad daną marką wymaga, zapewniając jednocześnie najbardziej efektywne dotarcie do konsumenta z komunikatem reklamowym. Zdaniem Pawlikowskiego o zwycięstwie Publicis zadecydował właśnie ten nowy system, gwarantujący całościowe podejście do marki. “Naszym zadaniem bedzie opracowanie nowego projektu komunikacji dla brandu Tic-Tac” – twierdzi Pawlikowski. Pierwszymi działaniami, jakie zostaną podjęte, będzie dokładne zbadanie pozycji tej marki i ustalenie, czy jej dotychczasowe pozycjonowanie nie wymaga modyfikacji. Na podstawie tych analiz zostaną przygotowane działania reklamowe. Kontrakt ze strony Ferrero podpisał Arturo Mario Cardelus, dyr. regionalny Ferrero na region Europy Środkowej i Wschodniej. Nowe ustalenia nie obejmują obsługi mediowej, za którą w Polsce nadal będzie odpowiedzialny dom mediowy HMS Carat. W momencie zamykania tego wydania DS “MMP” nie udało się nam uzyskać żadnego komentarza w tej sprawie od przedstawicieli Ferrero Polska. (AMS)