Kraj

Budżet mediowy marki Dekoral trafił ponownie do Effective Media

Firma Polifarb Cieszyn Wrocław rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową marki farb Dekoral i wprowadzanej właśnie na rynek submarki - Dekoral...

Firma Polifarb Cieszyn Wrocław rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową marki farb Dekoral i wprowadzanej właśnie na rynek submarki – Dekoral Sekrety Natury. Przetarg wygrał dom mediowy Effective Media, który współpracuje z Polifarbem Cieszyn Wrocław od 1999 r. Wysokość budżetu, jaki zostanie w tym roku przeznaczony na wsparcie obu marek, nie została ujawniona. W ubiegłym roku według monitoringu firmy Expert Monitor wydatki reklamowe Polifarbu Cieszyn Wrocław na markę Dekoral wyniosły 5,5 mln zł. W przetargu, który rozpoczął się w lutym br., startowały między innymi domy mediowe: Effective Media, Starcom, Optimedia Poland i Universal McCann. Na początku kwietnia br. rozpocznie się telewizyjna kampania reklamowa marki Dekoral. Wykorzystany zostanie w niej spot zrealizowany w zeszłym roku przez agencję reklamową Image Art. Kampania ta potrwa około trzech miesięcy. Marka Dekoral Sekrety Natury, skierowana do klienta indywidualnego, będzie wspierana kampanią prasową i działaniami public relations. Layouty prasowe przygotowywane są przez Polifarb Cieszyn Wrocław we własnym zakresie. Głównymi konkurentami dla marki Dekoral są brandy: Nobiles (Nobiles Kujawska Fabryka Farb i Lakierów), Dulux (Imperial Chemical Industries), EkoŚnieżka (Śnieżka SA). Jak powiedziała Barbara Pawłowska, menedżer marki Dekoral w Polifarbie Cieszyn Wrocław, Dekoral jest liderem rynku farb dekoracyjnych. Również Polifarb Cieszyn Wrocław jako producent z 31-proc. udziałem ilościowym w rynku jest jego liderem (dane: Polifarb Cieszyn Wrocław). (PR)