Kraj

ING Bank Śląski chce wspierać promocją kredyty konsumpcyjne

ING Bank Śląski uruchomi 28 kwietnia br. loterię, w której udział wziąć będą mogli wszyscy klienci, którzy przed 30 czerwca...

ING Bank Śląski uruchomi 28 kwietnia br. loterię, w której udział wziąć będą mogli wszyscy klienci, którzy przed 30 czerwca br. zaciągną kredyt hipoteczny w tym banku. Główną nagrodą w loterii będzie 50 tys. zł. Loterii towarzyszyć będzie kampania reklamowa, ktora potrwa do końca czerwca. Za jej przygotowanie odpowiada agencja McCann-Erickson Polska, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy PanMedia Western. Budżet kampanii nie został ujawniony. Jak mówi Hubert Kifner, specjalista analityk rynku w ING Banku Śląskim, celem loterii i kampanii jest zwiększenie zainteresowania nową ofertą kredytów hipotecznych banku oraz wzmocnienie jego wizerunku. “Poprzez atrakcyjne oprocentowanie kredytów i bardzo wartościowe nagrody, ktore można zdobyć w loterii, chcemy zachęcić osoby zainteresowane zaciągnięciem kredytu hipotecznego do skorzystania z naszej oferty” – mówi Kifner. Kampania reklamowa obejmie prasę, radio, internet oraz działania BTL-owe. Planowane jest wykorzystanie m.in. “Gazety Wyborczej” (dodatek “Nieruchomości”), “Rzeczpospolitej” (dodatek “Nieruchomości/Budownictwo”), “Newsweeka”, “Polityki”, “Wprost” oraz miesięczników: “Cztery Kąty”, “M jak mieszkanie”, “Dobre Wnętrze”, i dwumiesięcznika “Elle Decoration”. Kampania radiowa obejmie radiostacje lokalne, a internetowa portale ogólne i specjalistyczne (finansowe i dotyczące nieruchomości), w których zamieszczane będą bannery, pop-upy, skyscrapery, top-layery, billboardy i buttony. W ramach kampanii przeprowadzony zostanie również mailing do obecnych klientów Banku Śląskiego, rozesłane też zostaną ulotki informacyjne do osób, które zakupiły projekty domów z katalogów: “Dom na Miarę”, “Projekt Twojego Domu”, “Domy Rodzinne”, “Domy w Stylu” i “Najpiękniejsze Domy”. Działania promocyjne uzupełnią materiały POS w oddziałach – ulotki i plakaty w trzech formatach: standardowe do eksponowania w ramach, duże do eksponowania w witrynach okiennych w placówkach banku i bannery do eksponowania wewnątrz placówek. Działania BTL-owe przygotowała agencja MRM Momentum. (MG)