Kraj

"Dziennik Sportowy" odnotował wzrost sprzedaży w styczniu i lutym br.

"Dziennik Sportowy" ("Przegląd Sportowy", "Tempo") zanotował wzrosty średniej sprzedaży egzemplarzowej w okresie styczeń 2003 - styczeń 2002 o 9 proc....

“Dziennik Sportowy” (“Przegląd Sportowy”, “Tempo”) zanotował wzrosty średniej sprzedaży egzemplarzowej w okresie styczeń 2003 – styczeń 2002 o 9 proc. (dane ZKDP), a w okresie luty 2003 – luty 2002 o 12 proc. (dane wydawcy) pomimo wprowadzonej od stycznia podwyżki cen wszystkich wydań. Dodatkowo pomimo wyższej niż w ubiegłym roku ceny dobrze sprzedało się wydanie dzienników sportowych Marquard Sport Media (“Dziennik Sportowy” i “Sport”) z dodatkiem specjalnym – “Skarbem Kibica” rundy wiosennej . Według wydawcy tegoroczne wydanie dzienników ze “Skarbem” odnotowało wzrost sprzedaży o 23 proc.

Wydawca zdecydował o włączeniu do “Skarbu” materiałów o IV lidze piłkarskiej i powiększeniu objętości do 148 stron. Wśród reklamodawców znalazły się między innymi: Canal Plus, Polska Telefonia Cyfrowa/Era, PTK Centertel, Lech Premium Sport, Stihl, Kreisel i Beverly Hills. Sprzedaż tytułu została wsparta kampanią telewizyjną w TVP, radiową w RMF FM, PR1 oraz w sieci lokalnych rozgłośni radiowych.