Kraj

PR Newswire sprawdza możliwości działania na polskim rynku

Firma PR Newswire Associacion LLC zajmująca się m.in. elektroniczną dystrybucją informacji, sprawdza aktualnie możliwości ewentualnej działalności na rynku polskim. "Na...

Firma PR Newswire Associacion LLC zajmująca się m.in. elektroniczną dystrybucją informacji, sprawdza aktualnie możliwości ewentualnej działalności na rynku polskim. “Na razie robimy wstępne rozeznanie sytuacji w branży public relations w Polsce i zastanawiamy się, w jaki sposób moglibyśmy być tutaj obecni” – mówi Peter Low, finance director PR Newswire na Europę. Peter Low spotkał się z polskimi firmami zajmującymi się dystrybucją informacji oraz agencjami public relations. Wśród nich są m.in. współpracująca z PR Newswire od 1999 r. Polska Agencja Prasowa, sieciowa agencja public relations i agencja niezależna. Firma stara się uzyskać jak najwięcej informacji o kondycji naszego rynku PR i sposobie dystrybucji informacji w Polsce. “Jest jeszcze za wcześnie, by mówić o tym, w jaki sposób będziemy chcieli wejść na polski rynek, ale widzimy, że jego potencjał jest duży i jest to dla nas atrakcyjny rynek” – mówi Peter Low. Nie podaje jednak, ile firma zamierza zainwestować w Polsce i w jaki sposób oraz z jakimi polskimi firmami zamierza współpracować. PR Newswire należy do londyńskiego koncernu United Business Media. Działa od 1954 r. i ma swoje oddziały w 14 krajach (m.in. we Francji, Niemczech, Hiszpanii, Kanadzie i Chinach). Zajmuje się elektroniczną dystrybucją informacji, pomiarem jej efektywności, monitoringiem światowych mediów i usługą pomiaru efektywności komunikatów prasowych. Informacje dystrybuowane przez PR Newswire docierają do odbiorców w 135 krajach. (PU, MG)