Serwis sportowy www.sports.pl wprowadził nowy layout. Zostało lekko zmienione logo jako element spójny całego serwisu, pojawiła się również portalowa strona główna wraz z nową, lżejszą grafiką.
“Jesteśmy bardzo zadowoleni z udanego startu naszego serwisu. Zainteresowanie naszymi stronami pokazuje, że liczba sympatyków i kibiców interesujących się sportem jest naprawdę wielka.
Życzyłbym sobie i wszystkim kibicom, abyśmy mieli jak najwięcej okazji do informowania o zwycięstwach Polaków”- powiedział Marcin Szkuat, redaktor naczelny www.sports.pl, szef działu internetowego w Marquard Sport Media (która to firma jest właścicielem wortalu). Oprócz zmian grafiki wprowadzonych zostaje wiele zmian ułatwiających nawigację użytkownikowi (nowe górne menu, tzw. Skróter, docelowo możliwość przychylnego drukowania i przesyłania informacji, możliwość dodawania własnych komentarzy i forum dla kibiców), dodana została agencja foto z aktualnymi zdjęciami ze wszystkich imprez sportowych, bogate relacje live (online) z najlepszych lig piłkarskich Europy oraz szlagierowe czaty z najpopularniejszymi sportowcami i ludźmi sportu.
“Dodając wiele elementów podnoszących interaktywność (forum, komentarze, nowe konkursy i quizy), pragniemy powiększyć rzeszę “heavy users” serwisu, a planowana na przełom marca i kwietnia kampania promocyjna w sieci i w prasie (w naszych tytułach: “Przegląd Sportowy”, “Tempo” i “Sport”) powinna zwiększyć oglądalność naszego wortalu i przyciągnąć nowych użytkowników – które są wypadkową wartości handlowej naszego serwisu” – powiedział Paweł Gołos z Biura Reklamy i Ogłoszeń Marquard Sport Media.