Kraj

Sports.pl wprowadza nowy layout

Serwis sportowy www.sports.pl wprowadził nowy layout. Zostało lekko zmienione logo jako element spójny całego serwisu, pojawiła się również portalowa strona...

Serwis sportowy www.sports.pl wprowadził nowy layout. Zostało lekko zmienione logo jako element spójny całego serwisu, pojawiła się również portalowa strona główna wraz z nową, lżejszą grafiką.

“Jesteśmy bardzo zadowoleni z udanego startu naszego serwisu. Zainteresowanie naszymi stronami pokazuje, że liczba sympatyków i kibiców interesujących się sportem jest naprawdę wielka.

Życzyłbym sobie i wszystkim kibicom, abyśmy mieli jak najwięcej okazji do informowania o zwycięstwach Polaków”- powiedział Marcin Szkuat, redaktor naczelny www.sports.pl, szef działu internetowego w Marquard Sport Media (która to firma jest właścicielem wortalu). Oprócz zmian grafiki wprowadzonych zostaje wiele zmian ułatwiających nawigację użytkownikowi (nowe górne menu, tzw. Skróter, docelowo możliwość przychylnego drukowania i przesyłania informacji, możliwość dodawania własnych komentarzy i forum dla kibiców), dodana została agencja foto z aktualnymi zdjęciami ze wszystkich imprez sportowych, bogate relacje live (online) z najlepszych lig piłkarskich Europy oraz szlagierowe czaty z najpopularniejszymi sportowcami i ludźmi sportu.

“Dodając wiele elementów podnoszących interaktywność (forum, komentarze, nowe konkursy i quizy), pragniemy powiększyć rzeszę “heavy users” serwisu, a planowana na przełom marca i kwietnia kampania promocyjna w sieci i w prasie (w naszych tytułach: “Przegląd Sportowy”, “Tempo” i “Sport”) powinna zwiększyć oglądalność naszego wortalu i przyciągnąć nowych użytkowników – które są wypadkową wartości handlowej naszego serwisu” – powiedział Paweł Gołos z Biura Reklamy i Ogłoszeń Marquard Sport Media.