Kraj

Nissan rusza z kampanią Terrano

Nissan Poland rozpocznie z początkiem kwietnia kampanię reklamową swojego samochodu terenowego Nissan Terrano. W przekazie reklamowym wykorzystana zostanie wersja specjalna...

Nissan Poland rozpocznie z początkiem kwietnia kampanię reklamową swojego samochodu terenowego Nissan Terrano. W przekazie reklamowym wykorzystana zostanie wersja specjalna tego samochodu – Nissan Terrano Bluesilver, wyróżniająca się kolorystyką nadwozia, specjalną tapicerką oraz elementami wyposażenia niedostępnymi standardowo. Kampania prowadzona będzie w prasie – obejmie tygodniki, dwumiesięczniki i kwartalniki. Budżet nie został ujawniony. Wśród przykładowych tytułów z mediaplanu znajdują się m.in.: “Newsweek”, “Polityka”, “Wprost” czy “Playboy”, ale również pisma hobbystyczne (m.in. “Żagle”) i pisma kierowane do wybranych grup zawodowych (np. “Las Polski”). Kreacja została przygotowana przez Corporate Profiles DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Jak zapowiada Jarosław Jędrzejewski, specjalista ds. reklamy i promocji Nissan Poland, kampania ma potrwać kilka miesięcy, największe jej nasilenie planowane jest na kwiecień i maj. Kampanii w mediach towarzyszyć będą prezentacje Nissana Terrano i innych samochodów Nissana z napędem na 4 koła (Patrol, Pick Up i X-Trail) na specjalnych piknikach organizowanych w “warunkach terenowych” przez dealerów Nissana wspieranych przez centralę Nissan Poland. (MG, PU)